23 February 2012

Lagu Baru Dah Siap!!!!

My new song dah officially siap ditulis siap dengan melodinya. Kepada yang pernah dengar lagu AJ sebelum ni insyaallah would find the theme for this song is a bit different in terms of the lyrics & melody itself from my previous songs.

Apa2 hal, SORRY & TERIMA KASIH diucapkan kepada kawan2 AJ yang tak jemu2 menunggu lagu2 baru(tau la aku lambat nak upload kan?). Hopefully, your supports would give me strength to actually succeed in this field.

Insyaallah lagu nya akan diupload esok cause I have to look for guitar & camera first. Sebab I don't have any guitar & camera rosak. Tapi sebab Nik Amiily dah bising tadi, memang kene upload esok jugak.hahahaha..Thanks for reading!!

Btw, tajuk lagu ni Hero Dunia. For me, lagu ni memang best!!

Sementara tu, kepada mereka yang x pernah dengar lagu2 AJ bolehlah visit my Youtube Channel.

Please like!

Harmless Blogger signing out!

No comments:

Post a Comment