22 December 2010

PTPTN DA MASOK!!!!

GREETINGS!!..Ni boleh di kata kan sebagai headline of the day jgk la..Hari ni, 22/12/2010, mana2 ATM yg aku lalu kat UIA ni, mesti berbaris panjang. SAH! PTPTN da masok. Malam tadi pon, bdk2 UIA ni da start serbu ATM yg ada kat sekitar UIA.

Bila PTPTN masuk, semua orang ada plan masing2 cane nk guna duit dorg. Ada yg nak baiki seat moto, ada yg nak beli PSP, ada yg nk makan puas2, mcm2 lagi lah! hahaha..(aku pon dh ada plan ni.ki3...). Tapi blanja tu, blanja jgk. Jgn overspent plak nanti. Ni untuk peringatan kita bersama la ye. (Bajet lak aku ni).
Tapi, ni untuk UIA je yang dah confirm. Universiti2 yg lain, aku x tau la. So, jgn dok marah2 aku plak kalo PT korg x masuk agi ea..(^_^)V...peace2!!

Tu je la kot untuk kali ni..TATA!

Harmless Blogger signing out!

No comments:

Post a Comment